Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Tα μαθητικά τα χρόνια...

Γειά σας και καλό φθινόπωρο τώρα πια. Άρχισαν οι βροχές και τα κρύα,άρχισαν και τα σχολεία. Βέβαια πάνε χρόνια από τότε που πήγαινα σχολείο αλλά κάποια πράγματα δεν τα ξεχνάς ποτέ, ειδικά αν βρεθείς μαζί με παλιούς συμμαθητές. Καζούρες σε καθηγητές, κοπάνες, τα πρώτα καρδιοχτύπια, εξετάσεις, μουσική και βόλτες στα κλαμπ της περιοχής.
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να γράψω τρεις ζαβολιές από τα μαθητικά μου χρόνια και καλώ σ'αυτό το παιχνίδι τον,Celsius, τον Mahler, το Profylaktiko και τις Skyles tis lyssas και όποιος άλλος θέλει.
Απλά καλώ να θυμηθείτε τρεις σκανδαλιές από τα μαθητικά χρόνια, ό,τι και να'ναι, που θα τις θυμάστε για πολλά χρόνια ακόμα.

Αν και ήμουν ήσυχο παιδάκι σαν μαθητούδι και λιγάκι στον κόσμο μου θυμάμαι
α)τις κοπάνες στη δευτέρα και τρίτη λυκείου, τις πρώτες ώρες, όπου πηγαίναμε στον Υδροχόο, μιά παραλιακή καφετέρια, γύρω στα 500 μέτρα από το λύκειο. Ήταν από τις πιό ωραίες στιγμές, που μαζευόμασταν η παρέα και χαζολογούσαμε (με τη τσίμπλα στο μάτι, γιατί από τότε δεν άντεχα το πρωϊνό ξύπνημα).
β) στο γυμνάσιο είχαμε μια σόμπα πετρελαίου(η παιδεία από τότε είχε αποροφήσει όλα τα κονδύλια του κράτους)όπου εγώ και ο κολλητός μου, που καθόμασταν μπροστά απ'αυτήν αφήναμε με τρόπο πάνω της σε κρυφά σημεία, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, τσίχλες ,γομολάστιχες, με αποτέλεσμα να βγαίνει μία μπόχα, που μόνο μάθημα δεν μπορούσες να κάνεις.
γ)σαν καλό παιδί και γω έκανα σκονάκια και θυμάμαι σ'ένα μάθημα ,όπου είχαμε καταλάβει πως θα έμπαινε πρόχειρο διαγώνισμα είχαμε τα σκονάκια κάτω από το θρανίο. Είχε χωρίσει όμως ο καθηγητής τις σειρές σε Α, Β με αποτέλεσμα να μπερδέψουμε τα σκονάκια εγώ και ο κολλητός μου και τα βούρλα αντί να αντιγράψουμε σε μικρά χαρτάκια, είχαμε απλά σκίσει τις σελίδες του βιβλίου. Τα χαρτιά μπερδεύτηκαν,έπεσαν κάτω, τα είδε ο καθηγητής και η συνέχεια γνωστή.

Καλό φθινόπωρο



12 σχόλια:

mahler76 είπε...

και μπαίνω στο μπλόγκι της πχιότητας και βρίσκω βίδεο με την Απόλυτη. Όχι ρε πούστη μου...χαχαχαχαχα
Όσο για το παιχνιδάκι μου βάζεις δύσκολα γιατί ήμουν τόσο φυτό που δεν έκανα ούτε μία κοπάνα στο σχολείο ούτε ένα σκονάκι.
Άλλα κάτι θα βρώ να γράψω.
Καλό βράδυ.

brainwaves είπε...

Το τραγούδι αυτό άργησα να το γνωρίσω... Ήταν σε μία από τις πρώτες μου σεξουαλικές εμπειρίες. Από την πρώτη στιγμή που το άκουσα συγκινήθηκα. Όσο περνούσαν τα χρόνια και άφηνα μακριά μου τα μαθητικά χρόνια, τόσο πιο πολύ με άγγιζε...

Κάθε φορά που το ακούω δακρίζω...

Ίσως ανταποκριθώ κι εγώ στο παιχνίδι, ακάλεστος :-)

Καλησπέρα!

Βασιλική Ν. είπε...

Ήταν το τραγούδι που γύρευα για το δικό μου ποστ, την Βροχή. Δεν έχω ιδέα που είναι αυτό το δισκάκι όμως. Το ίδιο κάνει, το άκουσα εδώ και σ' ευχαριστώ γι' αυτό. Καλό φθινόπωρο να έχουμε, να ελπίζουμε...

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Μπορεί η Άννα να μην θεωρείται ποιοτική αλλά νομίζω πως η παλιά Άννα δεν έχει καμία σχέση με την πιο σύγχρονη. Τα ¨Μεθυσμένη πολιτεία¨ ¨Σ΄ αγαπώ ή Αχ περιστέρι μου¨ ¨Όσο έχω φωνή¨ νομίζω αν και εξαίρεση στην όλη καριέρα της δεν είναι και τελείως μπάς κλάς.

ProFyLaKtiKo είπε...

χμμμμ... θα δυσκολευτώ ομοίως μιας και γενικά ήμουν το καλό παιδί-υπόδειγμα. αλλά κάτι έχω στο μυαλό μου. μετρημένα πράγματα βέβαια!

kyzikos είπε...

@mahler
και όσο δε θέλω να χαρακτηριστώ πχιοτικός και μπλαζέ :)
πάντως δε μπορείς να πεις μετά την primadonna assoluta σου χω και post με την vissy (d'arte) assoluta-annoula. τώρα δε πιστεύω όσο φυτό και να ήσουν να μην κούνησες τα κλαράκια σου για κανένα πρόσωπο στη τάξη.
καλή σου μέρα.

kyzikos είπε...

@brainwaves
σε καλώ και επίσημα στο παιχνίδι.
μμμ σε μία από τις πρώτες σου σεξουαλικές εμπειρίες,ενδιαφέρον.
καλημέρα.

kyzikos είπε...

@animus
καλημέρα βασιλική, και γω έψαξα να το βρω και τελικά αρκέστηκα στο youtube.λες να με ενέπνευσες με τη βροχή και το επέλεξα? καλό φθινόπωρο και σε σένα.

kyzikos είπε...

@smemnios naitis
καλά στην εποχή που τραγουδούσε Κουγιουμτζή έβγαλε καταπληκτικά τραγούδια. εσύ στη Θεσσαλονίκη θα το ξέρεις καλά αυτό.

kyzikos είπε...

@profylaktiko
γειά σου καλό παιδί. Ε όλο και κάτι έχεις να γράψεις,κανένα χτυποκάρδι στο θρανίο, κατιτίς βρε αδερφέ.
καλή σου μέρα.

Όναρ είπε...

Γεια σου βρε αγόρι..Κάνοντας την παρθενική μου βόλτα στο μπλογκ σου πέφτω πάνω σε αυτό το θεματάκι που εξέτασες στη σημερινή σου ανάρτηση και μπαίνω στον πειρασμό να αντιπαραθέσω τις δικές σου σχολικές σκανταλιές-κοπάνες με τις δικές μου..και ξέρεις τί διαπιστώνω..; Ότι εγώ τις κοπάνες τις έκανα για να πάω να πηδηχτώ με γκόμενους..(όχι με πολλούς ταυτόχρονα)! Είδες πώς αλλάζει ο άνθρωπος..; Φιλιά πολλά και πολλές καληνύχτες..σκανταλιάρικες..

kyzikos είπε...

@onar
καλώς ήρθες.
τουλάχιστον οι δικές σου κοπάνες ήταν για ιερό σκοπό:)
καλημέρα