Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

boheme στη λυρική

Στις 10 του μηνός ανεβαίνει πάλι η περσινή παραγωγή των boheme σε σκηνοθεσία
Graham Vick.


(αποσπάσματα από τη lucia di lammermoor σε σκηνοθεσία Graham Vick στο San Francisco με την Natalie Dessay)





Aυτή τη φορά στη δεύτερη διανομή ένας τενόρος ο βραζιλιάνος Atalla Ayan(συριακής καταγωγής εξου και το Atalla), τον οποίο θεωρώ αξιόλογο και είναι ακόμη πολύ νέος.


(εδώ στο no puede ser)


(και εδώ ένα από τα αγαπημένα μου σημεία της όπερας με τη Maria Callas και τον Giuseppe di Stefano)

sono andati-act 4


2 σχόλια:

mahler76 είπε...

να πώ την αλήθεια την Boheme ποτέ δεν την συμπάθησα αρκετά. Δεν ξέρω, ίσως δεν έχω ακούσει τις κατάλληλες ηχογραφήσεις. άλλωστε αυτό μου είχε συμβεί και με την Lucia που την πρώτη φορά που την άκουσα μου φάνηκε εντελώς αδιάφορη!!!

Πάντως φέτος εγώ ζώ για να δώ Τανχόιζερ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήταν κακή. Την είχα δει πέρσυ. Ίσως μάλιστα πάω να την ξαναδώ.