Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

να' σαι κοντά μου

Να΄σαι κοντά μου όταν το φως μου χαμηλώνει,
όταν κεντούν τα νεύρα και το αίμα αναριγά,
όταν του βίου οι τροχοί έχουν βραδύνει
κι είναι αδύναμη και άρρωστη η καρδιά.
***
Να' σαι κοντά μου όταν οι αισθήσεις τυραννιούνται
από αγωνίες που νικούν τη σιγουριά,
κι ο χρόνος είναι λυσσασμένη ανεμοζάλη
και η ζωή μαινάδα που ξερνάει φωτιά.
***
Να' σαι κοντά μου όταν η πίστη μου στεγνώνει,
όταν γεννούν αυγά, βουίζουν και τσιμπούν
της όψιμης της άνοιξης τα ζωύφια,
κι αφού υφάνουν το κουκούλι τους ψοφούν.
***
Να' σαι κοντά μου όταν σβήνω, να μου δείξεις
πού τελειώνει ο αγώνας ο τυφλός
και στο κατώφλι της ζωής, μες στο σκοτάδι
της μέρας της αιώνιας τ' ωχρό φως.


Εις Μνήμην Α.Η.Η."
Άλφρεντ, Λόρδος Τένισον


(από το βιβλίο του Andrew O' Hagan
"Να' σαι κοντά μου" εκδόσεις ΠΟΛΙΣ)

2 σχόλια:

celsius33 είπε...

το βιβλίο είναι θαυμάσιο, ένας ομοφυλόφιλος (και καταπιεσμένος) ιερέας που ξεπερνά τα όρια ηθικής του περιβάλλοντος του με απρόβλεπτες συνέπειες, εξαιρετικά καλογραμμένο, ξεκινάει με το ωραίο ποίημα που έβαλες κύζικε.

kyzikos είπε...

και βεβαια να ειναι καλα αυτος που μου το δανεισε να το διαβασω.