Κυριακή 6 Απριλίου 2008

ΖΩΗ ΜΟΥ




Ζωή μου,
μεσ΄το πέλαγος της φαντασίας χάθηκες
κι ένα άστρο φωτεινό
δεν σήκωσες το κεφάλι ν'αντικρύσεις,
να σε πάει στον πολικό αστέρα.


Ψυχή μου,

χρόνια τώρα βολοδέρνεσαι στον'κεανό της οικουμένης
νησάκια και νησιά να προσπερνάς,
στης Λευκοθέας το μαντήλι φασκιωμένη
χωρίς ποτέ σου να πνιγείς.


Φωνή μου,

τ'άρρητα του κόσμου τούτου
δεν τόλμησες ποτέ να πεις,
μη και ματώσει η γλώσσα
και φτύσεις αίμα αντί για σάλιο σ'αυτούς που σ'αδικήσαν.


Αγάπη μου,


μια εικόνα μέσα απ'το net
και άμμο μέσα απ'τη χούφτα τρέχεις,
χωρίς να μένεις πουθενά.



Πού είσαι?




19.03.08

3 σχόλια:

hotel iris είπε...

Kαλή αρχή!

celsius33 είπε...

Καλή αρχή και από μένα, είθε το blogging να σου φέρει συγκέντρωση, τεκμηρίωση, δέσιμο, κάποιες φιλίες (αυτό ότι καλύτερο) και πολλές στιγμές "χαμένου" χρόνου και ανάγνωσης.

kyzikos είπε...

Aγαπητοί μου Tifoeus και Celsius σας ευχαριστώ για τις ευχές και εύχομαι με το blogging να μπορούμε να γίνουμε ο ένας καθρέπτης του άλλου στο δρόμο για τηυ αυτογνωσία.