Κυριακή 4 Μαΐου 2008

E λοιπόν επιτέλους αυτή η εποχή, που όλοι την κατηγορούν για περίοδο πνευματικής και καλλιτεχνικής υποβάθμισης, δίνει την δυνατότητα να παντρεύονται καλλιτέχνες και μουσικές, που απέχουν παρασάγκας και να γεννούν αριστουργήματα.
Θαυμάστε την Στανίση με πόση απλότητα και λαϊκό αίσθημα ερμηνεύει την Evita Peron και όταν ειδικά στις ψηλές νότες απογειώνεται με τον γνωστό της τρόπο, που κάνει το πλήθος να παραληρεί.
Ακούστε προσεκτικά πως το "σ'έχω κάνει Θεό", έχει αποκτήσει μία άλλη υπόσταση και πόσα νοήματα αποκαλύπτονται τώρα για πρώτη φορά, με γνώμονα το belcanto.


2 σχόλια:

celsius33 είπε...

η αυτοπεριγραφή σου μου θυμίζει ντανταίστικό μανιφέστο. Τελικά μήπως πάνω απόλα είσαι ένας επαναστάτης της γλώσσας?

kyzikos είπε...

Αχ Κέλσιε μου εγώ είμαι αγράμματος
άνθρωπος, δεν ξέρω ντανταισμούς και όλα αυτά.Μιλάω απλά και καθημερινά.