Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

αφιερωμένο στους απανταχού ακροβάτες





Kύριε, είναι ώρα

να βοηθήσεις μια ψυχή

δρόμο να βρει τώρα

η ζωή μου η ρηχή,

δε μπορώ να ζω αντίθετα με σένα

κι όπου σταθώ

μ'άγνωστους ρυθμούς

και επίθετα βοήθεια σου ζητώ.

Είμαι ακροβάτης και γυρεύω δικό μου Θεό.





Κύριε, δωσ'μου θάρρος

το σκοινί να μην κοπεί,

θέλω να μαι φάρος

που φωτίζει τη σιωπή,

θέλω να πετάξω ελεύθερα

πιο πέρα κι απ'το κενό,

πράγματα μικρά και δεύτερα

δεν ξέρω ν'αγαπώ.

Είμαι ακροβάτης και γυρεύω δικό μου Θεό.

(Ν.Γκάτσος)







Ποιός είσαι Domine?






μήπως πρέπει να Σε χάσω πρώτα για να Σε βρώ?

6 σχόλια:

ProFyLaKtiKo είπε...

:) υπέροχο :)

άντε και καλή πρωτοχρονιά κυζικάκο!

stefan είπε...

λυρικό και συνάμα θρησκευτικό,
εξαιρετική επιλογή για την ημέρα
καλή χρονιά

mahler76 είπε...

καλή Χρονιά φίλε μου. Ό,τι επιθυμείς!!!

celsius33 είπε...

μάλλον θα πρέπει να τον χάσουμε για να τον βρούμε, υπέροχο ποίημα, σου εύχομαι η φετεινή χρονιά να είναι γεμάτη αλλαγές, αναμορφώσεις, και μεταμορφώσεις (πιστεύω ότι θα είναι) Πολλά φιλιά!

Όναρ είπε...

Καλή Χρονιά Κύζικε..καλή χρονιά..και ό,τι καλύτερο αγόρι μου..ό,τι καλύτερο..Καλησπέρες χρονιάρες..

kyzikos είπε...

@profylaktiko
καλη χρονια καποτουλη και απ'οτι καταλαβα σε βρηκε διπλο, οποτε παραλειπω τη σχετικη ευχη :)

@stefan
καλη χρονια stefan,ειναι απο τις πιο ωραιες προσευχες που εχω ακουσει απο ποιητη.

@mahler
καλη χρονια μαλερ και συ ο'τι ποθεις.

@celsius
οι ευχες ενος φιλου εχουν ιδιαιτερη δυναμη, σ'ευχαριστω

@onar
καλη χρονια και πολλες....χαρουλες, οπως πραγματικα σου ταιριαζουν
καληνυχτες μεθεορταστικες.